FANDOM

Greek Astrologers

Astrology-06-wik

Αστρολογία.

- Έλληνας αστρολόγος.

- Χρονολογία:

ΒιογραφίαEdit

Belgium teaching Thomas Gazis

Ο Θωμάς Γαζής γεννήθηκε στον Πειραιά. Πήρε το πτυχίο του Αρχιτέκτονα Μηχανικού από το πολυτεχνείο του Τορίνο της Ιταλίας σπουδάζοντας παράλληλα και Αστρολογία στο πλευρό της Grazia Mirti, μίας σημαντικής και αναγνωρισμένης Ιταλίδας αστρολόγου.

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα συνεργάστηκε σαν αστρολόγος με διάφορους ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς ("Top Fm", ΕΤ1, SKY, ALTER).  Δίνει τακτικά σεμινάρια αστρολογίας τα οποία μέχρι σήμερα έχουν παρακολουθήσει εκατοντάδες άνθρωποι!.

Έχει γράψει άρθρα για τα περιοδικά «΄Άστρα και ΄Όραμα», «Αστρολόγος», «Αστροσκόπιο», «Jupiter» (ένθετο του «Ελεύθερου Τύπου»). Επιπλέον, άρθρα του έχουν δημοσιευτεί στα κορυφαία σε παγκόσμιο επίπεδο περιοδικά ««American Astrology»» («The Living Zodiac», τεύχος Ιουλίου 2003) και ««Horoscope Guide»» («The Zodiac Banquet», τεύχος Απριλίου 2004) και σε πολλούς Ιστότοπους.

Επιμελείτo για πολλά χρόνια την αστρολογική στήλη των περιοδικών «Τηλέραμα» και «Γυναίκα».

Έχει προσκληθεί σαν ομιλητής σε δεκάδες κορυφαία διεθνή Αστρολογικά συνέδρια στην Ευρώπη και στην Αμερική.

Οργανώνει σεμινάρια Αστρολογίας (με Α κεφαλαίο) από το 1986 (τα οποία έχουν παρακολουθήσει εκατοντάδες άνθρωποι).

Το Μάρτιο του 2013 ξεκίνησε μία συνεργασία με μία από τις κορυφαίες στον κόσμος online σχολές αστρολογίας, την αμερικάνικη "International Academy of Astrology" ("Διεθνή Ακαδημία Αστρολογίας"). Ο πρωτοποριακός του κύκλος μαθημάτων για αρχαρίους εκεί "Recollect the astrological knowledge you innately possess!" ("Ανέκτησε την αστρολογική γνώση που έμφυτα κατέχεις"!) έθεσε καινούργια στάνταρτς στη διδασκαλία της Αστρολογίας για τους αρχαρίους!

ΕργογραφίαEdit

Ikl Αστρολόγοι Ikl
Astrology-04-goog
της Ελλάδας
Έλληνες Αστρολόγοι

>>>Άρθρα<<<

Οι σημαντικότερες συνεισφορές του Θωμά Γαζή στην Αστρολογία είναι:

  • Έχει γράψει 2 βιβλία, το «Συναστρία, η αστρολογία των ανθρώπινων σχέσεων» και το «Η Αστρολογία στην Τρίτη Χιλιετία» («Βασικά Μαθήματα Σύγχρονης Αστρολογίας»).
  • Έχει παρουσιάσει διαλέξεις του σε σημαντικά διεθνή αστρολογικά συνέδρια:
    • Βενετία 1994 («Το ωροσκόπιο του Μεγάλου Αλεξάνδρου»),
    • Βενετία 1996 («Η Βυζαντινή αστρολογία και οι επιδράσεις της στην Ιταλική αστρολογία»),
    • Λονδίνο 1995 («Πρωτοβυζαντινή αστρολογία»), Λονδίνο 1996 («Μέση και ύστερη Βυζαντινή αστρολογία»),
    • Βαρκελώνη 1996 («Προς μία Συμπαντοκεντρική Αστρολογία»), Αρούσα - Ισπανία 1998 («Η αρχαία Ελληνική πρωτο-αστρολογία»),
    • Μονπελιέ - Γαλλία 2002 («Άδηλα Συναστριακά στοιχεία»),
    • Βαλένθια - Ισπανία 2006 («Η Βυζαντινή Αστρολογία ως γέφυρα μεταξύ της αρχαιότητας και της Αναγέννησης).
    • Βαλένθια - Ισπανία 2007 («Δύο Βυζαντινοί υπουργοί - αστρολόγοι: Ψελλός και Γρηγοράς»)
    • Γάνδη - Βέλγιο 2008 («Αστρολογικά στοιχεία στην αρχαία Ελληνική λαογραφία»).
    • Τέρμολι - Ιταλία 2010 («Η σχέση της Βυζαντινής με την Ελληνιστική Αστρολογία»)
    • Προσκλήθηκε σαν ομιλητής στο UAC 2012 (στο μεγαλύτερο και σπουδαιότερο Αστρολογικό συνέδριο στον κόσμο που γίνεται κάθε 4 χρόνια. Οι ομιλητές αυτού του συνεδρίου επιλέγονται ανάμεσα στους κορυφαίους Αστρολόγους στον κόσμο με αυστηρά κριτήρια και βάσει της αξίας τους και της αυθεντικότητας και πρωτοτυπίας του έργου τους). Το συνέδριο αυτό έγινε μεταξύ 24 και 29 Μαίου 2012 στη Νέα Ορλεάνη των ΗΠΑ (είναι ο πρώτος Έλληνας Αστρολόγος που είχε αυτή την τιμή).
    • Ήταν ομιλητής στο "Breaking Down the Borders II", στο κορυφαίο online διεθνές Αστρολογικό συνέδριο της "ΙΑΑ", που έγινε μεταξύ 30 Νοεμβρίου και 2 Δεκεμβρίου 2012
    • Ήταν ομιλητής στο "Breaking Down the Borders ΙII", που έγινε μεταξύ 14-16 Νοεμβρίου 2014
  • Το έγκυρο Αγγλικό αστρολογικό περιοδικό "The astrological Journal" παρουσίασε στο τεύχος Μαίου 2009 πρωτότυπη εργασία του Θωμά Γαζή στην οποία τεκμηριώνεται ότι οι πρώτοι αστρολόγοι στην Αγγλία ήταν δύο Βυζαντινοί μοναχοί, οι οποίοι άφησαν μία εξαιρετικά πλούσια αστρολογική κληρονομιά στη μεσαιωνική Αγγλία.
  • Επιπλέον, ο Θωμάς Γαζής έχει οργανώσει στην Ελλάδα δύο σημαντικά διεθνή αστρολογικά συνέδρια.
    • Το «Αστρομύκονος 2000», στο οποίο έλαβαν μέρος οι καλύτεροι Ιταλοί, Γάλλοι και Ισπανοί αστρολόγοι - και κάποιοι Έλληνες. Σημαντικά στοιχεία αυτού του συνεδρίου ήταν: η παρουσία του παγκοσμίου φήμης φιλόσοφου - αστρολόγου Robert Hand και οι συζητήσεις που οι ευρωπαίοι αστρολόγοι ξεκίνησαν (με προτροπή του Θωμά Γαζή) για την ίδρυση της ομοσπονδίας αστρολόγων Νοτίου Ευρώπης (F.A.E.S).
    • Στο επόμενο συνέδριο «Αστρομύκονος 2001» υπήρχαν Έλληνες και Ιταλοί ομιλητές, ενώ επίσημοι καλεσμένοι ήταν ο Noel Tyl και η Elisabeth Tessier.
  • Το Μάρτιο του 2013 συμπεριελήφθη στους καθηγητές μιας από τις κορυφαίες στον κόσμο online αστρολογικές σχολές, της αμερικάνικης "International Academy of Astrology" ("Διεθνής Ακαδημία Αστρολογίας")! Διδάσκει εκεί τον πρωτοποριακό κύκλο μαθημάτων "Recollect the astrology knowledge you innately possess!" ("Ανέκτησε την αστρολογική γνώση που έμφυτα κατέχεις"!)
  • Αγωνίζεται - κόντρα σε διαφόρων ειδών συμφέροντα, αντιξοότητες και "περιβάλλοντα" - για τη διάδοση της αληθινής Αστρολογίας - εκείνης με Παιδεία - στη σύγχρονη Ελλάδα.

ΥποσημειώσειςEdit

Το Ελληνικό blog του Θωμά Γαζή: http://ifestion.blogspot.com

Το διεθνές blog του στα Αγγλικά: http://science-astrology.blogspot.com

E-mail: ifestion@gmail.com

ΒιβλιογραφίαEdit

ΙστογραφίαEdit

Ikl Κίνδυνοι ΧρήσηςIkl

Επίσης,

IonnKorr-System-00-goog