FANDOM

Ιούλιος Καίσαρ

Julius Ceasar

Rulers-Rome-Caesar-wik

Ιούλιος Καίσαρ

Rulers-Roman-Emperor-goog

Ρωμαϊκή Εποχή Ηγεμόνες Ρωμαϊκής Εποχής 1ος Αιώνας μ.Χ.

Όνομα: Ιούλιος Ηγεμονικά Ονόματα

Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία Ηγεμόνες Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας Στρατιωτικοί Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας
Ιούλιοι Φλάβιοι Αντωνίνοι Σεβήροι Ιλλυριοί Κωνσταντινίδες Βαλεντινίδες Θεοδοσίδες
Ρώμη Ηγεμόνες Ρώμης Στρατιωτικοί Ρώμης
Ρωμαϊκή Γαλατία Ηγεμόνες Ρωμαϊκής Γαλατίας
Δυτική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία Ηγεμόνες Δυτικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας
Βυζαντινή Αυτοκρατορία Ηγεμόνες Βυζαντινής Αυτοκρατορίας
Παρθική Αυτοκρατορία Ηγεμόνες Παρθικής Αυτοκρατορίας
Περσική Αυτοκρατορία Ηγεμόνες Περσικής Αυτοκρατορίας

Maps-Roman Civil-War-BC-49-goog

Ρωμαϊκός Εμφύλιος Πόλεμος

- Πλήρης Ονομασία: [[]]

- Πολιτικός της Ρώμης.

- Χρονική Περίοδος Διακυβέρνησης: Ρωμαϊκή Εποχή, 1ος Αιώνας μ.Χ..

- Γέννηση:

- Θάνατος:

ΕτυμολογίαEdit

Το όνομα "Ιούλιος" συνδέεται ετυμολογικά με την λέξη "Ιούλιος"

ΓενεαλογίαEdit

- Ηγεμονικός Οίκος:Ιούλιοι.

- Πατέρας:

- Μητέρα:

- Σύζυγος:

- Τέκνα:

Βιογραφία (προ της ανόδου)Edit

Ο Γάιος Ιούλιος Καίσαρ (Gaius Julius Caesar) (101 π.Χ. - 44 π.Χ.) ήταν σημαντικός Ρωμαίος στρατηγός και πολιτικός. Πρωταγωνίστησε στον μετασχηματισμό της Ρωμαϊκής Δημοκρατίας στην Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία.

Γόνος της Ιουλίας γενιάς, μιας από τις παλαιότερες και αριστοκρατικότερες της Ρώμης[1], έσπασε όλους τους συγγενικούς του δεσμούς και η άμετρη φιλοδοξία του οδήγησε στην ένταξή του στη δημοκρατική μερίδα. Για ένα διάστημα, έχοντας ανάγκη από χρήματα, αναγκαζόταν να καταφεύγει για δανεισμό στον Κράσσο που τον βοηθούσε, γιατί διέβλεπε την οργανωτική ικανότητα, τη στρατηγική ιδιοφυΐα και την απαράμιλλη δραστηριότητα που χαρακτήριζε τον ανήσυχο νέο.

Όταν ο Πομπήιος, επιστρέφοντας στη Ρώμη, συνάντησε την άρνηση της Συγκλήτου να επικυρώσει τις πράξεις του, υπογράφει μαζί με τον Κράσσο και τον Καίσαρα πολιτική συμφωνία διαμερισμού της εξουσίας. Έτσι, δημιουργήθηκε η πρώτη τριανδρία (60 π.Χ.). Το 59 π.Χ. ο Καίσαρας εξελέγη ύπατος και αναχωρεί για την επαρχία του, όπου, μετά από μακρόχρονιους και κοπιαστικούς αγώνες (58 - 50), κατορθώνει να υποτάξει την Υπεράλπεια Γαλατία, που εκτός από τη σημερινή Γαλλία, περιελάμβανε και μεγάλο μέρος της Ελβετίας, του Βελγίου και της Ολλανδίας. Με τις κατακτήσεις αυτές αρχίζει η μετάδοση του "ελληνορρωμαϊκού πολιτισμού" στην Ευρώπη.

Μετά το θάνατο του Κράσσου, που φονεύθηκε πολεμώντας εναντίον των Πάρθων, ο Πομπήιος, κύριος της κατάστασης στη Ρώμη, ανακαλεί τον Καίσαρα με σκοπό να τον εκμηδενίσει.

Ο Καίσαρας μαθαίνοντας τα σχέδια αυτό, οργανώνει το στρατό του στο Ρουβίκωνα ποταμό, εξ' ού και η φράση "διέβη τον Ρουβίκωνα" και βαδίζει εναντίον της Ρώμης (Ρωμαϊκός Εμφύλιος Πόλεμος).

Τελικά η σύγκρουση έγινε στα Φάρσαλα, το 48 π.Χ. όπου ο Καίσαρας νίκησε κατά κράτος και ανάγκασε τον Πομπήιο να καταφύγει στην Αίγυπτο, όπου φονεύθηκε από το βασιλέα της Πτολεμαίο ΙΓ'.

Φθάνοντας στην Αίγυπτο, ο Καίσαρας, γοητεύεται από τα θέλγητρα της αδελφής του Πτολεμαίου Κλεοπάτρας και την ανεβάζει στο θρόνο.

Επιστρέφοντας στη Ρώμη ανακηρύσσεται ισόβιος δικτάτορας και συγκεντρώνει όλες τις εξουσίες. Παρ' όλα αυτά προτίμησε το δρόμο της επιείκειας και της πραότητας για να επικρατήσει.

Η διακυβέρνηση της χώρας κατά τη διάρκεια της ηγεσίας του ήταν εξαίρετη. Οι πολλές ικανότητές του, υπερφυσικές σε ορισμένους τομείς (λέγεται ότι μπορούσε να υπαγορεύει ταυτόχρονα 4 διαφορετικά θέματα σε 4 διαφορετικούς γραφείς), καθώς και οι αγαθές προθέσεις του απέναντι στους πολίτες προσδίνουν νέα αίγλη σε αυτόν και στην αυτοκρατορία.

Η μεταρρύθμιση του ημερολογίου οφείλεται σε αυτόν και έχει το νέο αυτό ημερολόγιο, το όνομά του "Ιουλιανό".

Οι πολιτικοί του αντίπαλοι, όμως, που ανάμεσά τους ήταν και ο φίλος του Καίσαρα Βρούτος και ο Κάσιος, συνωμότησαν εναντίον του και τον δολοφόνησαν το 44 π.Χ., ενώ βρισκόταν στην σύγκλητο.

Εμφύλιοι Πόλεμοι ΚαίσαροςEdit

ΥποσημειώσειςEdit

  1. Κατά την παράδοση η Ιουλία γενιά ανήγαγε την καταγωγή της στη θεά Αφροδίτη

ΒιβλιογραφίαEdit

ΙστογραφίαEdit

Ikl Κίνδυνοι ΧρήσηςIkl

Επίσης,

IonnKorr-System-00-goog