Φυσικοί, το θείο γένος

Φυσικοί

Solvey conference 1911

Φυσικοί Γης.

Ο Μυστικός Δείπνος Φυσικών.

Φυσικός
Φυσικοί Γης

Οι Φυσικοί θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν ως ένα ξεχωριστό είδος ανθρώπων. Ενώ είχαν την τύχη να γνωρίσουν έστω και λίγη από την γνώση - εργαλείο με το οποίο ο Θεός κατασκεύασε τον Κόσμο, ωστόσο αυτό δεν τους ανέβασε ποτέ στην υπόληψη των συνανθρώπων τους.

Ιστορία[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Isaac Newton (Νεύτων)

Φυσικοί

Οι Φυσικοί ήταν πάντοτε παρόντες σε όλη την ιστορία της Ανθρωπότητας.

  • Ήταν εκεί στις πολύ πρώιμες εποχές, όταν οι πρωτόγονοι, επί πολλές χιλιετηρίδες, πίστευαν (ιδιαίτερα σε χειμερινές περιόδους παρατεταμένης νεφοκάλυψης) ότι ο Ήλιος μετά την δύση του δεν θα ξανα-ανέτειλλε αλλά αυτό θα γινόταν μόνον χάρις στις επικλήσεις του ιερέα. Οι τότε «φυσικοί» θα παρατήρησαν, οπωσδήποτε, ότι αυτό ήταν ένα ανεξάρτητο Φυσικό Φαινόμενο και προφανώς οι τελετουργίες δεν έπαιζαν κανένα ρόλο. Ωστόσο, η μεγάλη μάζα των ανθρώπων συνέχιζε να πιστεύει στην θεϊκή δύναμη των ιερέων και προφανώς οι αμφισβητίες «επιστήμονες» της εποχής θα θανατώθηκαν αμέσως ή θα διώχθηκαν ως ανίεροι και αντιφρονούντες.
  • Ήταν εκεί στην προ-ιστορική εποχή (20η - 10η χιλιετηρίδα π.Χ. ) όταν οι ιερείς, σε κάποιες κρίσιμες στιγμές που όλοι ανέμεναν θεϊκά σημεία, απέδιδαν έναν κεραυνό στην οργή του θεού του Ουρανού δηλ. του Άνωνα (Anu) ή του Δία ή οποιοδήποτε άλλου, (ανάλογα με τον λαό) για κάποιες ενέργειες του βασιλέα ή ανώτατων αξιωματούχων. Το πλήθος τους επιδοκίμαζε (αν αντιπαθούσε τον ηγεμόνα) ή τους αποδοκίμαζε (αν τον συμπαθούσε) και αποδεχόταν την πρόβλεψη άλλων ιερέων που υπεστήριζαν το αντίθετο (δηλ. ότι ο κεραυνός έδειχνε εύνοια προς τον ηγεμόνα). Προφανώς, οι τότε «φυσικοί» παρατήρησαν ότι ο κεραυνός ήταν ένα μετεωρολογικό φαινόμενο, δεν είχε σχέση με την θρησκεία και σχετιζόταν με τα σύννεφα και την επερχόμενη καταιγίδα. Θεωρείται δεδομένο ότι, όταν κοινοποιούσαν την γνώμη τους σε τεταμένη ιδεολογικά περίοδο, υφίσταντο και τις κατάλληλες σωφρονιστικές κυρώσεις.
  • Ήταν εκεί στην ιστορική εποχή, όταν συνέβαιναν σπάνια φαινόμενα (όπως εκλείψεις Ηλίου και Σελήνης). Οι ιερείς και πάλι απέδιδαν στο γεγονός θεϊκές προειδοποιήσεις. Έχουμε ένα γραπτά κατωχυρομένο γεγονός για την σύγκρουση στην Πτερία της Καππαδοκίας, μεταξύ των δύο μεγαλύτερων δυνάμεων της εποχής, Μήδων και Λυδών που σταμάτησαν την μάχη φοβούμενοι την θεϊκή απειλή. Οι φυσικοί (εδώ αντιπρόσωπός τους, ο Θαλής) προέβλεψαν και περιέγραψαν το φαινόμενο.
  • Ήταν και πάλι εκεί λίγο αργότερα για να ισχυρισθούν ότι η Γη δεν είναι επίπεδη αλλά σφαιρική (Αρίσταρχος κ.α). Οι πολλοί τους αντιμετώπισαν καχύποπτα, ως αντιτιθέμενους στο Δωδεκάθεο, και οι απόψεις τους παρέμειναν στην αφάνεια.
  • Ήταν αυτοί που ανακάλυψαν τον Ηλεκτρισμό, αυτοί που απέσπασαν τον Μαγνητισμό από τους μάγους, δίνοντας έτσι την δυνατότητα στην ανθρωπότητα να κατασκευάσει αναρίθμητες ηλεκτρικές συσκευές που απάλλαξαν την καθημερινή ζωή του από απίστευτες δυσχέρειες.

Παραγκωνισμός[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Γιατί, λοιπόν, ενώ παρέδωσαν στους συνανθρώπους τους τόσα υπέροχα "δώρα" παρέμειναν στο περιθώριο της υψηλής κοινωνίας, της "celebrity"?

Μπορεί να παρατηρήσει κανείς τα εξής:

- Ποιός θέλει να ακούσει στην τηλεόραση να μιλά ένας φυσικός? Προτιμά τον οποιοδήποτε ρήτορα πολιτικάντη.

- Ποιός ζήτησε ποτέ να μάθει βιογραφικά στοιχεία για ένα φυσικό, όσο σημαντικός κι αν είναι? Προτιμά να μάθει τα πάντα (έως και την τελευταία λεπτομέρεια) για έναν διασκεδαστή (π.χ. τραγουδιστή, ηθοποιό, ποδοσφαιριστή).

Μα τι πρόσφεραν οι διασκεδαστές στην κοινωνία, πέραν από αέρα κοπανιστό? Ναι κάτι προσφέρουν. Συναίσθημα, απατηλή διαφυγή από την στυγνή πραγματικότητα. Έτσι, ο κόσμος τους λατρεύει.

Οι Φυσικοί στο Προσκήνιο[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Ακολουθώντας, κανείς, την κοινή λογική βλέπει ότι οι φυσικοί έπρεπε να κατέχουν:

  1. Την Θρησκευτική Εξουσία, δηλ. να αποτελούν οι ίδιοι το ιερατείο του κάθε λαού (εφόσον αυτοί έχουν το "χάρισμα" να αντιλαμβάνονται τους φυσικούς νόμους δηλ. τους μόνους νόμους που υποδεικνύουν την ύπαρξη του Δημιουργού) και χάρις σε αυτούς ανακαλύφθηκε το Σύμπαν.
  2. Την Πολιτική Εξουσία του κάθε κράτους (εφόσον αυτοί κατέχουν τους νόμους πάνω στους οποίους στηρίζεται η τεχνολογία της κατασκευής οποιοδήποτε όπλου)
  3. Την Οικονομική Εξουσία της κάθε κοινωνίας, εφόσον αυτοί ανακάλυψαν, διευθέτησαν και επεξεργάσθηκαν τους τρόπους χρήσης της ηλεκτρικής και πυρηνικής ενέργειας οι οποίες αντικατέστησαν οριστικά την αντίστοιχη μυϊκή (ανθρώπων και ζώων).

Συμπέρασμα[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Τι συμβαίνει λοιπόν? Υπάρχει εξήγηση. Σε μία ορθολογιστικά σκεπτόμενη κοινωνία προφανώς σε όλα θα είχε θέση και γνώμη ο ειδικός. Αλλά ο άνθρωπος, από κατασκευής (δηλ. γονιδιακά, βιοχημικά κ.α), ελκύεται, άγεται και φέρεται από το συναίσθημα και την ιδεοκρατία. Αντιπαθεί την λογική, τον ορθολογισμό και απεχθάνεται τους λογικούς ακόμη και όταν είναι αναγκασμένος να δεχθεί τις απόψεις τους. Προφανώς οι φυσικοί, προσδεδεμένοι αναγκαστικά στο άρμα του ορθολογισμού θα αποτελούν για πάντα το κόκκινο πανί.

Ο Ρόλος του Δημιουργού[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Και καλά οι άνθρωποι. Αυτοί δρούν, αναγκαστικά, σύμφωνα με τον τρόπο της σκέψης που τους παρέχεται από την βιολογική δομή τους.

Αλλά, ο ίδιος ο Δημιουργός? Αυτός γιατί "ανέχθηκε και ανέχεται" στο "Οικοδόμημά Του" να συμβαίνουν τα εξής:

  • 1. Η αντιπροσώπευσή του, στην Γη, να γίνεται όχι από αυτούς, που "ένοιωσαν μαθηματικά τον τρόπο σκέψης του", αλλά από ιερατεία ανθρωπογενών θρησκειών που η κυριαρχία τους εδραιώθηκε, στο πέρασμα των αιώνων, από πολιτικο-στρατιωτικούς και διοικητικούς παράγοντες και κυρίως από την Τύχη.
  • 2. Η κυρίαρχη πολιτική δύναμη, στη Γη, να στηρίζεται, όχι στην επιστημονική γνώση, αλλά:
  • 3. Ο οικονομικός πλούτος, στην Γη, να συσσωρεύεται, όχι "στους γνώστες των μορφών της ενέργειας" αλλά, σε επιτήδειους επιχειρηματίες που εκμεταλλεύτηκαν, κατάλληλα, ένα ανθρωπογενές σαθρό νομικό πλαίσιο.

Αυτό, ναι, είναι ένα αναπάντητο ερώτημα που ο καθένας, βέβαια, "νομίζει" ότι έχει την απάντηση (αυτήν, όμως, που του παρέχει, απλά, η εγκεφαλική λειτουργία του).

Εσωτερική Αρθρογραφία[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Βιβλιογραφία[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Ιστογραφία[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Επίσης,