Television Presenter

Χρουσαλά Μαριέττα.

- Τηλεπαρουσιάστρια της Ελληνικής τηλεόρασης.

- Χρονολογία:

Βιογραφία[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Ikl.jpg Τηλεπαρουσιαστές Ikl.jpg
TV-02-goog.png:
της Ελλάδας
Καλλιτεχνική Ειδησεογραφία
Πολιτική Ειδησεγραφία

Η Μαριέττα Χρουσαλά γεννήθηκε στις 11 Μαρτίου του 1983 στο Ριζάρι της Έδεσσας από γονείς εκπαιδευτικούς τον Κώστα και την Αγλαϊα. Εκεί έμεινε μέχρι και το 1985 όπου και μετακόμισε στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο Χαϊδάρι όπου διαμένει μέχρι και σήμερα με τη μητέρα της και τον αδελφό της Θανάση.

Αποφοίτησε από το 2ο Λύκειο Χαϊδαρίου με άριστα και μετά από εξετάσεις πέρασε στη σχολή Μ.Μ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών. Παράλληλα ασχολήθηκε με τους παραδοσιακούς χορούς για 12 έτη. Το 2003 ενώ βρισκόταν στο 3ο έτος σπουδών αποφασίζει να συμμετάσχει στο διαγωνισμό ομορφιάς του ΑΝΤ1 όπου και διακρίθηκε με τον τίτλο ΣΤΑΡ ΕΛΛΑΣ.

Λίγες μέρες μετά και λίγο πριν αναχωρήσει για τον Παναμά όπου επρόκειτο να πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός MISS UNIVERSE 2003 συμμετέχει στην πρώτη επίδειξη μόδας για τον οίκο Cathy Heydels .

Στις 2 Ιουνίου, διεξάγεται ο διαγωνισμός MISS UNIVERSE όπου καταφέρνει να διακριθεί στις 10 πρώτες διαγωνιζόμενες από τις 90 χώρες που συμμετείχαν. Τον Σεπτέμβρη του ίδιου έτους ταξιδεύει στο Παρίσι και συμμετέχει στον διαγωνισμό MISS EUROPE όπου καταφέρνει να διακριθεί πάλι μέσα στην πρώτη δεκάδα.

Παράλληλα με τα ταξίδια της στο εξωτερικό είναι και πρέσβειρα εθελοντισμού των Ολυμπιακών Αγώνων «ΑΘΗΝΑ 2004» και παρουσίασε την επίσημη δάδα και την στολή των εθελοντών για τους αγώνες.

Κατά την διάρκεια των αγώνων εργάστηκε στον τμήμα διεθνών σχέσεων για τον τομέα της πυγμαχίας. Ακολουθούν πολλές επιδείξεις μόδας και φωτογραφήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Τον Σεπτέμβρη του 2005 και έπειτα από πρόταση του Γρηγόρη Αρναούτογλου συμπαρουσιάζει την εκπομπή «Πολύ Την Κυριακή».

Μετά την λήξη στης συνεργασίας της με το MEGA CHANNEL και τον Γρηγόρη Αρναούτογλου αναλαμβάνει την παρουσίαση του πρωινού μαγκαζίνο του ALTER «Η Ελλάδα Παίζει».

Υποσημειώσεις[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Εσωτερική Αρθρογραφία[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Βιβλιογραφία[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Ιστογραφία[επεξεργασία | επεξεργασία κώδικα]

Επίσης,